Ämne: Trivselhus
Skrivet av: i startgropen 2009-05-18 09:26:19
|
Är det någon som har något gott/ont att säga där. Hur är dom att jobba med? tacksam för svar.
|
Ämne: Svar på Trivselhus
Skrivet av: Andrea 2009-06-04 16:05:03
|
har inget negativt att säga, riktigt bra service och är supernöjd med resultatet.
|
Skrivet av: scandi 2010-03-04 00:18:28
|
Husets design är det inget fel på,men mycket annat gick fel där Trivselhus inte tagit sitt ansvar. Det har gått över åtta år och alla leveranser är ej gjorda. Alltså inte heller installerade. De är väldigt svåra att nå. Dessutom har de börjat fara med osanningar de gånger de svarat. Antagligen börjar det bli både pinsamt och eventuellt kostsamt för Trivselhus. Jag hoppas att de inte väntar in 10-årsdagen.
|
Skrivet av: Sven-Erik 2010-06-23 08:44:26
|
Vi bygger just nu ett Trivselhus och jag måste säga att de är helt suveräna i sitt arbetssätt att guida mig som byggherre i projektet. Det är ju viktigt att komma ihåg att jag som byggherre har ett stort ansvar i bygget av mitt nya hus, men jag tycker att Trivselhus och våra entreprenörer gör den resan så enkel som möjligt!
|
Skrivet av: LouiseZlatko 2010-07-26 23:04:30
|
Vi bygger Trivselhus, följ oss på http://www.villasavic.blogspot.com
|
Skrivet av: Jaan 2011-01-24 21:02:21
|
Vi har sommaren 2010 köpt ett av Trivselhus visningshus i deras serie Country Homes i Åkarp i Skåne. Tyvärr mycket fokus på yta och mindre på funktionalitet. Trots att Trivselhus haft det som visningshus i tre år så var huset behäftat med en mängd elfel. Jordvärmen fungerar inte och trots flera påstötningar sedan tre månader tillbaks återkommer de inte. Verkar som om vi får gå den juridiska vägen.
|
Skrivet av: Mycket missnöjd kund 2011-11-14 14:56:36
|
kan bara avråda från att köpa från Trivselhus.
Välj någon som har Totalentreprenad.
Trivselhus står inte för sina misstag......
|
Skrivet av: nöjd kund 2011-11-24 17:10:26
|
Trivselhus har totalentreprenad som alternativ där Trivslehus står för allt inkl fel som uppstår i entreprenaden. Om man handlöat på delad entreprenad är det byggherren som har ansvar för allt utom byggsatsen från Trivselhus. Trivselhus hjälper oftast till ändå vid delad entreprenad men det har de ingen skyldighet att göra. Vi handlade på totalentreprenad av Trivselhus och vi är kanonnöjda med hur det blev.
|
|