Ämne: Studerande behöver hjälp med undersökning Skrivet av: CK 2011-03-04 09:18:46
Hej,
Har du byggt ett nytt hus under de senaste åren? Eller är du mitt uppe i planeringen av ett nytt hus?
Stämmer du in på frågorna ovan vill jag ha just dina åsikter!
Klicka på länken för att komma till undersökningen: https://spreadsheets.google.com/viewform?formkey=dFBSZHJQRTd0MUxZOVpKMG1ONEtIbHc6MQ Undersökningen tar maximalt 10min av din tid och kommer att hjälpa många kommande husköpare.
Stämmer frågorna inte in på dig? Då kan du hjälpa mig ändå. Du har säkert bekanta som nyss byggt eller ska bygga hus. Jag vore glad om du då kunde maila detta vidare till dem. Du kan också lägga upp länken på din vägg på Facebook.
Jag studerar just nu på IHM Business School och ska genom min utbildning genomföra en marknadsundersökning. Hoppas på att du kan hjälpa mig få ett bra svarsunderlag!
Hälsningar Cecilia Karlsson
Anmäl opassande inlägg:
Ämne: Svar på Studerande behöver hjälp med undersökning Skrivet av: adam 2011-03-22 15:04:56
Hej Cecilia, jag snubblade över din tråd och såg att du gör en undersökning inriktad på badkar. Jag har en vän som ska börja med en liknande undersökning så jag undrar om det finns någon möjlighet att få ta del av din undersökning ? =
Låter säkert som han är lite lat och inte orkar göra en egen undersökning men det är främst för att undersökningarna skiljer sig en del från varandra.
Anyways, du får gärna svara mig via mail: Adamfagerstrom@hotmail.com
Anmäl opassande inlägg:
Ämne: Svar på Studerande behöver hjälp med undersökning Skrivet av: adam 2011-03-22 15:06:19
självvklart ser jag till att du får ta del av hans resultat också!