[ANNONS] 
START VILLANYHETER VILLATIPS VILLAARTIKLAR BRANSCHNYHETER FORUM ANNONSERA OM VILLAPORTALEN

Köksforum   Badrumsforum   Villaforum   Energiforum   Byggforum   Trädgård   Golvforum   Båtforum  
Tråden 'megaroc' innehåller 4 inlägg.  
  Villaforum >>  megaroc >>    
 Ämne: megaroc
 Skrivet av: Mr Wood 2009-12-06 19:02:04
Hej, finns det någon som kan ge referenser på företaget Megaroc och deras stenhus?? Funderar på ett sådant me nvill veta om de är seriösa och hur kvaliteten på husen material samt arbete har utförts hittills.
Tacksam för input.

Ämne: Svar på megaroc
 Skrivet av: byggankan 2009-12-27 20:46:14
Ska väl inte säga alltför mycket då jag inte har några egna erfarenheter men jag kollade upp dom förut då ett av deras hus gavs som förslag på en tomt jag var intresserad av. Lyckades bara hitta totalt två familjer som byggt med dom och båda dessa hade rena mardrömshistorier att berätta.

Skrivet av: S N 2009-12-31 20:53:17
Vi är en av Megarocs kunder. Kan bara hålla med ovanstående inlägg. Avråder starkt. 2 års byggtid och inget ansvar för garantifrågor. Tips: kolla upp Rolf Wall Rolf Dufwa och hans ekonomi...

Skrivet av: SN 2011-11-01 13:38:26
Företaget Megaroc är numera inaktivt men tycks ha återuppstått under namnet Airstone på www.airstone.se samma hemsida som Megaroc tidigare hade.

http://www.sovrumsportalen.se