Ämne: Interhem någon somhar köpt kök?
Skrivet av: Stella Celeste 2006-09-11 22:09:48
|
Hej. vi tar in offerter på kök. Ett som vi tycker har fina kök, men som vi inte vet något om kvaliteten på är Interhem. Någon av er som har köpt detta, eller som vet något om kvalitet, hållbarhet och service?
Tacksam för svar.
|
Ämne: Svar på Interhem någon somhar köpt kök?
Skrivet av: CL. 2007-06-15 16:24:44
|
Interhem är duktiga på kök. Har en vän som köpt kök i två omgångar från dem. Reko människor som jobbar där.
|
Ämne: Svar på Interhem någon somhar köpt kök
Skrivet av: ika 2008-11-07 14:41:18
|
HejJag har köpt kök från Interhem och kan inte vara mer nöjd Allt som har kunnat gå fel med mitt kök har gått fel, golvläggningen, elen, målningentapetseringen men det enda som har gått felfrit var just leveransen och monteringen av köketÄven ett mycket prisvärt kökTopptoppEn köksrenovering i Linkan.
|
Skrivet av: I väntans tider 2010-10-08 08:40:05
|
Håller precis på att installera ett Interhemkök. Köket är det inte några större problem med utan blir som vi hade tänkt oss. Värre är det med leveranssäkerheten - de är över en vecka försenade med vissa delar nu och skyller mest ifrån sig! En vecka kan verka lite, men står man helt utan kök är en vecka ganska lång tid.
|
Skrivet av: Mats 2010-10-13 15:24:07
|
Köpte en nytt kök från Interhem innan sommaren. Tycker att vi fått mycket valuta för pengar. Hade kostat betydligt mer om jag köpt ett kök från de stora drakarna.
|
Skrivet av: Martin 2012-01-06 20:42:20
|
Undvik dessa nötter som inte alls håller tider nånstans, jag annullerade vår beställning efter 7v då jag hade blivit lovad köket efter 5v, de ringer inte upp och svarar inte när man ringer. och ryktesvägen sägs det att de inte gör klart köket när de installerar, de gör fel och säger att de ska komma tillbaka men gör det inte... näe undvik Interhem
|
|