Ämne: Garageinredning
Skrivet av: Mikael 2006-05-30 12:33:57
|
Hur hittar jag en snygg garageinredning med kvalitetsprodukter. Jag går runt i olika byggvaruhus och hittar inget som hänger ihop. Är det någon som har några tips där Ni hittat något. Både butiker och hemsidor är av intresse.
|
Ämne: Svar på Garageinredning
Skrivet av: Pär 2006-06-09 14:12:41
|
Det finns en sida på nätet www.igaraget.se som har produkter för garaget som hänger ihop.
|
Skrivet av: Pappalax 2008-09-09 01:18:46
|
Jag kan rekommendera www.garageinredning.se som säljer Gladiator produkter, robusta proffsskåp, arbetsbänkar mm som passar ihop med varandra. Aldrig har ett garage varit så funktionellt och stilrent.
|
Skrivet av: p.a 2008-09-23 16:27:57
|
gå in på m2garage.se dom säljer en ursnygg inredning från gladiator skit snyygt
|
Skrivet av: Nöjd Kund 2008-10-01 18:02:49
|
Den nya trenden verkar vara en ursnygg garageinredning, jag fick se en artikel i Vi i Villa om ett helt nytt system i garaget. Företaget som säljer denna inredning heter www.gladiatorgarage.se. Priserna är helrätt, jämför man kvalitet så är denna inredning av helsvetsat stål och kostar en tredjedel av ett kök. Produkterna kommer i från USA och det är Whirlpool som är leverantören i grund och botten. Mvh Nöjd kund.
|
Skrivet av: Roffe 2008-10-06 11:24:00
|
Tack för tipset Nöjd Kund jag kollade på gladiators hemsida och kontaktade www.garageinredning.se i Västerås de kommer ut och mäterplanerar mitt garage kostnadsfritt nästa vecka.Längtar till att få ett riktigt snyggt garage man kan springa till när frugan är jobbig :-
|
Skrivet av: Mikael 2008-10-10 09:24:20
|
Coolt, snacka om skyssta garage man kan bygga med hjälp av gladiator prylarna. Garageinredning.se har tydligen ett demo garage uppsatt i V-ås måste åka dit nån dag och se.
|
Skrivet av: Putte 2009-01-27 01:07:28
|
Har beställt en laddning till mitt garage. Otroligt skoj ska det bli att sätta ihop ett system. Skoj att kunna inreda ett garage som ett kök. Och en mäklarkompis tipsade mig på en potentiellt rejäl värdeökning på mitt hus tack vare att det är nytt. Inte varje dag man kan tjäna pengar på att spendera pengar Uppdatering kommer när jag fått grejjerna, nångång i slutet av februari tydligen.
|
Skrivet av: garagefrälst 2009-03-04 02:44:04
|
Hej allihop ni måste bara gå in på m2garage.se grymt snygga och rejäla prylar, jag ringde grabbarna och dom kom ut till mig mätte upp sen fick jag offert supersmidigt och helt ok pris för att få det monterat hej hej
|
Skrivet av: Annie 2009-04-28 09:58:06
|
Jag fick nyligen hjälp av killarna på www.garageworks.se. Supertrevliga killar som kom hem och mätte och visade vad man kunde göra. När jag talat om hur jag ville ha det fick jag en offert med bilder på mitt blivande garage, samt förslag på frakt och helt ok monteringskostnader. Det är vad jag kallar service!
|
Skrivet av: AliciaMagnus 2009-05-27 16:21:27
|
Mitt garage var en enda stor röra! Fick tillslut tummen i röven och organiserade upp det! Hittade riktigt bra kraftiga hyllor på IKEA faktiskt som nu pryder sidorna och helt plötsligt får bilen plats på vintern:-
Det bästa var att jag blev inspirerad av en film på aftonbladet, och körde en utförsäljning av lite fynd jag hitta i hörnen på blocket. tillslut gick jag plus på renoveringen:-D
|
Skrivet av: Jocke 2009-06-04 08:56:54
|
www.GARAGEWORKS.se
|
Skrivet av: DN 2009-07-01 22:18:43
|
Kul att ni gillar produkterna! Tack för alla fina recensioner.
Team Gladiator
|
Skrivet av: garargefixaren 2009-09-01 16:30:18
|
Hallå där
Har precit varit i kontakt med Tomas och Peter från Stockholm som jobbar med m2garage i ett showroom i Bromma. Där kuunde man klämma och känna på grejjorna.
Ska få besök av dom i slutet på veckan, ska bli nice att få lite ordning=
Deras hemsida är www.m2garage.se
Lycka till
|
Skrivet av: LN 2009-10-16 22:05:03
|
Här kommer lite tips: Ska man inreda garaget så ska man först tänka på materialvalet, tänk på att det är fuktigt och att det är stora temperaturskillnader i ett garage. Att installera fanerade spånskivor är att kasta pengarna i sjön, de går sönder med tiden och blir aldrig snyggt. Materialet skall vara plåt, komposit eller lackat massivt trä för att det skall hålla i längden. Vilket ger den bästa investeringen. En spånskiva viker sig snabbt med lite belastning i fuktiga miljöer och är inte anpassad att sitta i ett garage. Tänk också på brandrisken, inredningen skall vara brandklassad då den sitter monterad i ett garage, för din och grannarnas säkerhet. Det finns bara en garageinredning som klarar alla dessa krav och som är testat i laboratorium. Inget plast, inget spån, bara stål och brandklassat komposit. www.gladiatorgarage.se
|
Skrivet av: Linda 2009-10-16 22:11:48
|
Här kommer lite tips: Ska man inreda garaget så ska man först tänka på materialvalet, tänk på att det är fuktigt och att det är stora temperaturskillnader i ett garage. Att installera fanerade spånskivor är att kasta pengarna i sjön, de går sönder med tiden och blir aldrig snyggt. Materialet skall vara plåt, komposit eller lackat massivt trä för att det skall hålla i längden. Vilket ger den bästa investeringen. En spånskiva viker sig snabbt med lite belastning i fuktiga miljöer och är inte anpassad att sitta i ett garage. Tänk också på brandrisken, inredningen skall vara brandklassad då den sitter monterad i ett garage, för din och grannarnas säkerhet. Det finns bara en garageinredning som klarar alla dessa krav och som är testat i laboratorium. Inget plast, inget spån, bara stål och brandklassat komposit. www.gladiatorgarage.se
|
|