[ANNONS] 
START VILLANYHETER VILLATIPS VILLAARTIKLAR BRANSCHNYHETER FORUM ANNONSERA OM VILLAPORTALEN

Köksforum   Badrumsforum   Villaforum   Energiforum   Byggforum   Trädgård   Golvforum   Båtforum  
Tråden 'Billig och toppenbra estnisk husleverantör' innehåller 6 inlägg.  
  Villaforum >>  Billig och toppenbra estnisk husleverantör >>    
 Ämne: Billig och toppenbra estnisk husleverantör
 Skrivet av: Drömhuset 2010-11-15 19:49:02
Hej alla husbyggare,

Vi bygger för tillfället ett prefab-hus med en estniskt husleverantör som beräknas vara helt färdigställt innan årsskiftet, hittills har i princip allt gått väldigt smidigt och när små problem uppstått har de varit oerhört flexibla och hjälpsamma.

Så såhär långt är vi oerhört nöjda med husleverantören och skulle verkligen rekommendera de för er som vill ha ett hus med svensk standard, vilket bl.a. kvalitetsansvarige har bekräftat, men till ett mycket lägre pris.

Kontakta mig så skickar jag gladeligen deras kontaktuppgifter och bilder på vårt fina bygge!

Ämne: Svar på Billig och toppenbra estnisk husleverantör
 Skrivet av: StefanG 2010-11-15 23:33:33
Det låter väldigt lovande!
Jag ska bygga ett tvåvåningshus i Stockholmsområdet och de offerter jag fått från svenska husleverantörer har varit milt sagt höga. Så jag är öppen för lågpris-alternativ men som byggs enligt svensk byggnorm.

Kan du PMa mig några bilder och deras företagsnamn!
MvH
Stefan

Skrivet av: David 2010-12-01 15:12:09
Hej där! Skulle gärna veta vilken firma det är. Planerar också bygga nytt i Stockholm. Har funderat på att köpa in från något utländskt.

Har du lite mer info om vad ni bygger och vad det kommer kosta osv?

Mvh
David

Skrivet av: Drömhuset 2010-12-04 21:02:12
Hej Stefan och David!

Kul att ni också är på g att bygga hus, ni har en mestadels spännande resa framför er :

Huset vi bygger på 130kvm är nästan färdigt utvändigt, och arbetet har även kommit igång invändigt.

Företaget heter Trek www.trek.ee och killen som vi har kontakt med är Andrei Smirnov, andrei@trek.ee. Han är trevlig och talar bra engelska och kontakten har fungerat riktigt smidigt.

Om ni ger mig era mailaddresser kan jag skicka lite bilder på huset och berätta lite mer ingående om hur det går och vad det kostar!
Vänliga Hälsningar,
Johanna

Skrivet av: StefanG 2010-12-08 20:50:04
Hejsan Johanna!

Skulle verkligen uppskatta om du kunde skicka lite bilder till min mail s.granqvist@gmail.com samt vad du har betalat för ditt hus. Gärna ett så uppdelat pris som möjligt så man ser lite vad som kostade vad :

Tack på förhand!
//Stefan

Skrivet av: Thomas 2011-01-06 12:12:55
Hejsan ,

Kan du maila lite bilder på ditt bygge.

mvh thomas

guldliraren@hotmail.com

http://www.fiskarhedenvillan.se/Villavisning/
http://rydsglas.se/kampanj/uterum/?utm_source=Portalen&utm_medium=Banner&utm_campaign=Uterum
http://a-hus.visuplan.se/blueprintshow.aspx